torsdag 22 januari 2009

Torsdag då...

Men nu är man pigg i alla fall. Ska till och med drista mig iväg och jobba imorrn!
Har faktiskt varit så pigg idag att jag ringde och skulle fixa förlängning på mitt gymkort (som jag inte använt på tre år) och var skitsugen på att träna ikväll! Inga problem sa människan i Kilafors, det skulle dom fixa på datan under eftermiddagen så det var bara för mig att åka ner och träna ikväll. Så glad i hågen for jag ner dit, taggad till max, och vad fan? Kortet funkar inte!!!! Ser folk inne som tränar, ser folk på våningen ovanför, låst överallt och ingen som svarar i telefon! Det var bara att vända hem igen igen, ganska sur och förbannad. Nu vet jag ju inte om kortet funkar imorrn bitti heller...Hade tänkt åka ner och träna före jobbet, men hur ska man göra nu då? Jag blev så irriterad så all träningslust rann av mig. Nu ger jag fan i det här...

Annars har man väl gjort lite vettiga grejer idag. Bytt gardiner i tjejernas rum, tvättat, handlat, bakat Polka-muffins, solat... Middagen ikväll blev Minipizzor. Lätt att laga och jäkligt gott!

-Tortillabröd, tomatsås, ost, skinka eller annan valfri fyllning. 225 grader ca 7-9 minuter i ugnen, klart! Serveras med pizza-sallad och bea (valfritt). Sååå gott!

Gjorde 11 stycken såna små pizzor, och det är fyra kvar.......Det är hemskt lämpligt att göra en större laddning och ha några i frysen. Bara att ta fram och micra på om man inte vill ställa sig och göra ett större mål mat!

Nej nu ska jag fortsätta sura över min uteblivna träning....

/Hulda

Inga kommentarer: