måndag 19 januari 2009

Jippie.....

Å vad det är roligt att vara sjuk :(
Snoret rinner, ögonen rinner... Ser ut som en jävla tvättbjörn runt ögonen för man kan ju inte låta bli att torka bort det som rinner.
Efter att jag skrev inlägget igår gick jag och la mig igen, och sov till kvart i fyra. Vaknade av att svetten rann så jag blev tvungen att kliva upp. Klädde på mig och gick och la mig i soffan istället.
Det blev inte mycket gjort igår med andra ord. Smurfen ville ha mat från Max så Pär fick åka upp och hämta, men det smakade inte bra. Jag tog ändå det minsta mål som fanns för att äta nånting... men nej, jag hade lika gärna kunnat vara utan.

Hemma från jobbet idag igen då, ser hur pengarna fladdrar iväg från löningen...Som det känns idag så blir jag nog hemma imorrn också. Jag hatar att vara sjuk! Är det inte speciellt ofta heller så det är därför det känns så jävligt när man väl blir riktigt klen.
Nej jag får se det som en rivstart på en bantningskur...

Vi får väl hoppas att Pär klarar sig men han börjar få ont i kroppen,fryser och snorar, så jag säger bara ."Välkommen i klubben!"
Nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan. Det här var tillräckligt för att jag skulle bli trött...

/Hulda

Inga kommentarer: