måndag 5 januari 2009

Det spökar i Bollnäs!

Ja och med det menar jag i holken! Det är något mystiskt som pågår där...
I kväll, lika som igår, fem minuter före stängning så gick huvudsäkringen, IGEN! Före igår så hade det inte gått nån på nästan tio år! Och nu två på lika många dagar.... Vad är det som händer?! Och att det sker just fem minuter innan det är dags att låsa, städa, släcka och gå hem...! Skumt........

Överraskningen idag var att jag stannade och köpte med mig kinamat hem! Det har blivit en ny favorit i familjen! Men det är ju inte billigt så det blir ju inte så ofta. Det ramlar på med hundralappar när vi är fem som ska äta. Men det är ju så gott!!!!

I kväll hade man laddat för JVM-final i ishockey, men vad får höra? Att den går 01.30 inatt!! Tror inte jag tänker vara uppe och se den eftersom jag ska jobba imorrn också. Men lite synd är det, för jag hade velat se den... Hoppas att dom spöar kanadickerna i alla fall!!

/Hulda

Inga kommentarer: