fredag 23 januari 2009

Nu jävlar i min lilla låda!

Helvetet har frysit till is, månen har ramlat ner, Sundsvall har brunnit för tredje gången och den feta damen har sjungit färdigt! Jag har kommit iväg och tränat på gymmet!!!!!! Äntligen!!!! Människan ringde igår kväll klockan 19.30 och talade om att nu var kortet fixat, så imorse var jag där klockan 8.00! Jäklar vad skönt det var att få komma igång igen.....Hoppas bara att man orkar hålla i och att lusten sitter kvar, men får man bara det till en vana så blir det nog bra! Jag kan ärligt säga att jag var rent ut sagt jävligt stolt över mig själv när jag åkte upp till jobbet i morse. Jag kickade nog igång endorfinerna bra nog, för jag har gått som i ett rus hela dan! Vi har haft kul på jobbet idag, fast det har varit mycket folk. Och drygt folk!

Man kan ju säga att det känns lite i benen eftersom jag körde ben imorse, men det är det värt! Ändå mjukstartade jag. Tryckte inte på med vikterna som jag skulle kunna göra utan körde lite lätt till å börja med, annars så har jag en tendens att tro för mycket om mig själv. Men man måste inse att jag har inte tränat på tre år! Lite promenader bara.....

Ja och förresten, har ni hört att Vita Huset har brunnit?
Jo, det är bara en svart Barack kvar.......

Buuuuh, vad dåligt men ändå lite småkul!!!!

/Hulda

Inga kommentarer: