fredag 9 januari 2009

A quick update...

Ja bara en snabb uppdatering!

Hade tänkt städa igår, riktigt, efter julens vara och icke vara, men istället satte jag mig och grejade med kort. Satte in kort i album och var jätteduktig. Hade väl runt 700-800 kort som ska sättas in i album och kommenteras, men jag hade bara 3 album!? Är det någon som vill skänka mig ca 400- som jag kan köpa album för? Kanske jag kan bli färdig någon gång! Var in på Dollar idag och köpte sista albumet dom hade idag...skulle haft fler....

Och apropå Let´s Dance! Vilken är Er favorit? Jag har ju min favorit klar för mig...Magnus Samuelsson. Världens starkaste man! Var lite skeptisk till hur han skulle klara av denna utmaning, men han var ju bra på vals i alla fall! Om han blir kvar så länge så blir det ju spännande att se honom i en quickstep!!! Stor, oformlig och.....alldeles, alldeles underbar! Ja, jag är en sucker för honom, det har jag alltid varit. Störst, bäst och ändå fötterna I jorden!

Smurfen har kommit på att hon vill åka skridskor, har någon ett par i storlek 35-36 att skänka? Gärna en hjälm också! Eller för billig peng?

Kanske vi hörs imorrn oxå, vem vet? Jag är ledig i helgen ju...!

/Hulda

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inte missnöjd med kortet. Tyckte det blev riktigt coolt. Dock blev det inte som jag hade tänkt från börjar. Men det misslyckade kan bli mer än lyckat ibland. :D
Hoppas allt är bra med er.

Kram