fredag 2 januari 2009

Nytt år, nya krämpor...

Har sovit som ett as inatt. Gick och la mig med en konstig känsla inatt, vaknade tusen gånger och när jag klev upp här på morgonen så har jag väldigt täppt näsa och feberkänsla i kroppen. Är alldeles skakis och törstig som en kamel. Fattas bara att man blir sjuk nu på sista lediga dagen innan man återgår till jobbet imorrn.....Ingen behaglig känsla just nu.

Igår hände det väl inte så mycket. Man röjde upp efter nyårsaftonen, diskmaskinen gick varm, tvättade, lagade mat och kollade på TV. Anders, Anna och Isak kom hit på gamla Ockelbon en sväng. Erik och Teresia åkte hem till mamma igår eftermiddag och sen blev det nyårsdagsmiddag- pizza!

Idag händer det väl inte heller så mycket. Har hängt en tvättmaskin och startade en till på en gång. Borde väl ta reda på lite tvätt också, men min kropp säger ifrån. Jag svettas för minsta lilla och har ingen ork.....BLÄ!!! Nej idag blir det inte några stora ovationer. Borde åkt in till Bollnäs en sväng men det kanske får bli på eftermiddagen om jag känner mig piggare.

/Hulda

Inga kommentarer: