söndag 25 januari 2009

Oj oj oj!

Lilla Bollnäs i Körslaget-final! Vem hade trott det när programmet började? Lilla Bollnäs, mot Snygg-Erik i final! Nu kan det ju bara gå hur bra som helst! Oavsett hur det går så är vi hur stolta som helst över Hanna! Alltså, Chulle var ju hur grym som helst på sista låten igår "I got life". Hårdrocksrösten kom fram!!!!! Fatta om det skulle bli så att dom vinner....bara en tanke?!

Igår jobbade jag extra. Lite fel känsla men vi hade det kul på jobbet hela dan. Både jag och kollegan gick och var lite småbusiga hela dagen, och vi hade det skitkul! Äntligen en rolig dag på jobbet!

Hade lite ont i benen igår, läs träningsvärk. Fast jag körde lugnt på gymmet. Men det är ett behagligt ont! Jag tycker om den sortens smärta!

Igår så blev vi "faster" och farbror igen! Anders och Anna fick en Jakob igår. Det blev som jag sa, en kille. Så Isak fick en lillebror...Där fick du svärmor!!! Hon var ju stupsäker på att det skulle bli en tjej, men så fel hon fick! GRATTIS ANDERS OCH ANNA! Synd på fikat idag, så att vi missade tillskottet, men vi kommer en annan dag! Och idag kan vi säga grattis Anders på födelsedagen!

Nä nu får det vara slutsurrat! Känns som att jag svamlar bara....

/Hulda

Inga kommentarer: