tisdag 30 december 2008

Snart slut på året....

...så nu ska man väl lova bot och bättring, men jag vet väl inte om livet blir nå´roligare för det! Nä, det finns säkert nånting man kan lova men vad? Bli en sundare och friskare människa, sluta röka, motionera mera, äta nyttigare.....? Men vad tusan, man ska väl leva också????

Nä, jag tror jag gör som en hamster! Springer på i hjulet, lika som jag gjort sista året!!!

Imorrn ser vi fram emot en kväll i kamraters goda sällskap, god mat (hoppas jag), lite fyrverkerier och mycket skratt. Men det brukar det bli när man har The Gun och Annelie här. Jag är lite besviken på att jag inte fick tag i ett Guitar hero till PS2 idag, eftersom The Gun enligt egen utsago ska vara en riktig gitarrmogul! Tänkte att nu ska han få upp till bevis, men,men, vi får väl ta det en annan gång!!!!

/Hulda

Inga kommentarer: