torsdag 18 december 2008

En salig blandning...

Våra tre kissemissar vid matskålarna. Observera deras lilla ärtiga julgran!!!
Har inget speciellt att skriva så då kanske jag borde hålla käften egentligen men varför?


Såg inte "Bonde söker fru" igår när bönderna skulle göra sina val, men jag läste Aftonblaskan nu på morgon och såg hur de valt. Jag säger bara, snälla nån! Jag menar, Peter valde visst Wille. Och ja, det heter ju att dom söker fru och det kan man väl säga att han valde. Denne Wille är mer kvinna än vad många kvinnor är. Snacka om att leva upp till den stereotypen många har av gay-killar!


Hörde på Rix i morse att familjen Pitt-Jolie inte låter sina barn titta på tecknad TV eftersom dom inte vill ha tjatet om alla leksaker som ploppar upp efter programmen. Nähä, får dom inte läsa tidningar eller gå utanför huset heller då? Reklamen finns ju överallt, tidningar, radio, på stora svulstiga reklamskyltar och framför allt kompispåverkan. Men det är väl klart, de kanske inte får ha kompisar heller?! Barn vill ju gärna ha det som kompisar har....
AC/DC´s biljetter till Ullevi i sommar som släpptes igår, tog slut på två timmar! Och det värsta av allt, jag har ingen av dom!!! Snyft.....undrar om Tomten har nån över.....
/Hulda


Inga kommentarer: