tisdag 16 december 2008

Nu får ni ursäkta mig!

Men jag börjar bli trött! Ni som vill träffa oss i jul får så lov att höra av er, för nu orkar jag inte mer. Kan säga att det är nära att julen blir inställd för min del!
-Jag får inte träffa min mormor pga att hon blivit besviken på någon och bestämt sig för att fira jul ensam!
-Min mamma och pappa har inte pratat med varann på över tre år och jag är trött på det jävla pusslandet för att det ska passa båda!
-Övrig släkt har inte sagt ett knyst om dom överhuvudtaget vill träffa oss, komma hit eller hur fan det blir!
Jag orkar inte vara alla till lags, ställa i ordning allt, fixa, trixa och dona och sen inte få minsta lilla respons tillbaka! Jag ska faktiskt jobba ända till kvällen före julafton, jag måste få veta NU hur det blir!

/Hulda

Inga kommentarer: