torsdag 4 december 2008

Nedräkning....

.. till vad undrar ni kanske?
Jo, till många saker! Julbord på lördag, julbord nästa helg, lucia, julafton... Det finns mycket att hålla koll på nu. Outfits till julborden, luciagrejer, skriva julkort, baka sista 2 sorters kakorna, handla de sista klapparna (nej är inte färdig, har några kvar att handla på hemmaplan), planera mat och julfirande..... Ska alla vara hos oss i år igen eller ska vi åka runt till alla? Får jag som jag vill så tycker jag att alla kommer till oss på juldagen och firar jul. Då kommer E och T tillbaka så då vill jag ha "julafton" hos oss. Men jag vill gärna veta hur många det blir så jag kan fixa mat! Fundera på det ni som är släkt med oss! Det var så hemskt mysigt förra året när alla var hos oss, så det ställer jag gärna upp på i år igen.

I morgon är jag ledig så då ska jag försöka hinna baka det sista, och göra några fler godisar. Sen är i alla fall den avdelningen klar. Sen ska jag stråla samman med svägerskan Anny (om det inte dyker upp förhinder) och hon ska få assistera mig med att fixa till julklapp till min chef, som han ska få på lördag när vi ska på julbord!

Annars så är mitt liv ganska innehållslöst just nu.....

/Hulda

Inga kommentarer: