tisdag 23 december 2008

Jul, jul strålande jul!


Äntligen! har jag fått göra julledigt!

Var bra nog trött idag, efter fyra dagars tokintensivt jobbande. Sa till chefen när han var in idag att nästa år jobbar inte jag alla dagar före jul! Vet inte hur det uppskattades... Vi får väl se om jag är kvar där nästa år överhuvudtaget.


Väl hemma i julstugan ikväll så spelar vi lite Bingolotto, samtidigt som vi sorterar julklappar, skickar juliga sms, kollar över maten och planerar för annandag och nyårsfest.


Bilden är på vår gran och julklapparna vi ska dela ut mellan mig, Pär och Smurf i morrn. Jag ska lägga in en bild i morrn kväll hur det kommer att se ut inför juldagen!


VI VILL ÖNSKA ALLA SLÄKTINGAR, VÄNNER OCH BEKANTA EN RIKTIGT GOD JUL!!!


/Hulda

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL på er.
Hoppas ni får en underbar dag i morgon.
Kram

lhoof sa...

GOD JUL till hela familjen!

Kram kram