söndag 28 december 2008

Oh shit!!!

Idag vet jag hur det är att vara bakis! Har aldrig varit bakfull i hela mitt liv men idag är jag... Det känns som att hackspetten på julafton sitter i tinningen på mig. Och på Pär sitter den i bakhuvudet!
Nej det blev visst lite mycket igår.... Vi strävade halva dagen med att få främmande igår, och till slut löste det sig. Grannarna J och A kom upp och tittade på Körslaget och spelade Buzz med oss. Och sen hipp som happ kom Höken också! Trevligt hade vi i alla fall!

Annars har vi inte gjort så väldigt mycket de här dagarna. Jag jobbade ju på Annandagen och på kvällen hade vi fest här. Attans vad kul vi hade! Det var vi, grannarna och sen så åkte Erik bort med bävern och hämtade Höken, Falo, Tom och Björn så man kan säga att det blev fulla stugan till slut! Grabbarna satt borta hos Höken och förfestade och vi ville ha hit dom så vad gör man...

Nej,idag blir det inte många knop gjorda i detta hus. Pratade nyss med svärmor och då bestämde vi att vi ska åka till Valbo imorrn, jag, svärmor och tjejerna. Erik ska åka lastbil med Pär till Stockholm imorrn kväll och Tessan ska åka med på tisdag kväll. Så vi åker till Valbo på "tjejmys" imorrn!

Och sen så är det ju nyårsafton! Tommy och Annelie nappade på vår inbjudan, så nu måste jag fundera ut lite mat att bjuda på. Jag tror jag ska göra köttet vi hade på vårt bröllop, smaskens! Men vi ska väl ha förrätt och dessert också, men vad? Har ni några tips får ni gärna höra av er!!
Något enkelt att göra för 7 personer ska det vara....

Usch, det känns som att jag svamlar bara så det är lika bra att sluta och gå och lägga sig i soffan!

/Hulda

Inga kommentarer: