torsdag 16 oktober 2008

VAB-dag i morrn då....

Fick ett telefonsamtal på förmiddagen från skolan när jag var på stan om att Tilde hade ont i magen och ville åka hem. Det var ju tur att jag var på stan så det inte blev så långt att åka! Väl hemma så bänkade hon sig framför Disney channel (tack och lov för alla dom kanalerna) och vilade. Vi var ju tvungen att åka upp till Bollnäs på eftermiddagen för att hämta Teresia på skolan och Erik vid tåget, och efter den utflykten var hon kokhet i feber. Tack för kaffet, det var bara att ringa till chefen och meddela den glada nyheten. Den mottogs väl inte av stående ovationer och busvisslingar direkt men vad gör man.........

Så då blev det en hemmadag i morrn då, blir nog lite rastlös dårå! Ska väl försöka ta oss åt något håll och handla inför helgen, och jag ska nog baka lite (för ovanlighetens skull) och dra ett varv med snabeldraken genom huset. Vi får väl se hur Smurfen mår i morrn så man vet vart hon lägger ribban för orken. Om jag hade haft en massa album så hade det ju varit läge för en sån dag i morrn. Det ligger bara runt 600-700 kort här hemma som ska in i album!! Lite uppförsbacke och motvind där kan jag säga....

Nej, nu ska vi försöka natta barn sen ska jag titta på "Lyxfällan" och "Hells kitchen". Det är ju torsdags-TV!! Tjohoooo!!!!!!!!

/Hulda

1 kommentar:

Mammanna sa...

Haha ja odsen är ju helt klart emot en tjej fast bra roligt vore det ju att jämna till odsen lite =)

Ja i slutet av januari får vi ju veta iaf (förhoppningsvis) haha