tisdag 21 oktober 2008

Önskelista!

I sann barnslig anda har jag gjort en önskelista och den delger jag er (fin pik eller).
-En källarvåning eller ett lyft av taket så vi får en våning till för jag blir vansinnig på att ha bara en våning. Lite trångt!!!
-Ny mobiltelefon eftersom jag bara får ärva Pärs gamla avlagda!
-Ny digitalkamera eftersom den jag har börjar få några år på nacken!
-Ett fungerande torkskåp ,kommentar överflödig!
-Två biljetter till AC/DC eftersom jag alltid sagt att jag skulle se dom innan jag fyllde 30, men bättre sent än aldrig!
-Massor med roliga presentkort på typ Lindex, HM, Kappahl, Extravaganza, Gina Tricot, Indiska, Stadium...
-Massor med pengar, även här kommentar överflödig!
-En Ed Hardy-morgonrock , stayhard.se är ett tips!
-En massa smurfar , gärna sådana som jag inte har!
-En Astrid Lindgren-jul även i år , lika som i fjol gärna med mera snö. Men hela släkten samlad runt granen, klapparna och maten!

Jag inväntar julen med spänning!

/Hulda

1 kommentar:

Mammanna sa...

det är tre vita väggar och en fondvägg med randigt i rött och blått mestadels. Möblerna blir nog vita med lite roligare färger på backarna att förvara alla leksakerna i =) har även hittat roliga hyllor på Ikea som är röd och grön bla som jag tänkte sätt upp och ha hans böcker i..

Försökte att göra det rummet lite neutralt och ändå färgglatt =)