tisdag 7 oktober 2008

Så mycket att göra, så lite motivation....

Är ledig idag och har verkligen mycket att göra, men har jag någon form av motivation? Inte ett förbannat dugg! Helst skulle jag bara vilja krypa in under täcket igen, eller ligga framför TVn och ha ett film-maraton... Jag förstår inte, jag har ingen ork nu för tiden, är konstant trött, ingen vilja att göra något. Har det med årstiden att göra tro? Eller det faktum att man kliver upp 6.20 VARJE dag?
Jag borde:
-ta reda på tvätt
-åka och panta 7-8 påsar flaskor
-städa Smurfens rum
-städa "slumskrubben" i hallen
-ladda in bilder på CD och skicka in (vet ej hur man gör)
-baka
-gå på promenad
-laga mat
-städa sovrummet
-städa badrummet
-göra mycket annat jag inte kommer på nu.....
Jag orkar inte, jag vill inte! Ska försöka komma igång så kanske det blir någonting gjort men jag har inga större förhoppningar på några större underverk....

/Hulda

Inga kommentarer: