torsdag 23 oktober 2008

Drömchansen!

Ja, i dag så startar då Drömchansen i stan. Det kommer att bli ett fantastiskt handlande i stadens affärer i helgen då ALLA vill vinna 50 000:- att shoppa loss för. Och vem skulle inte vilja det? Man ska väl själv in till Bollnäs i morgon och handla lite, men hur stora är oddsen för att just min lott kommer att bli dragen på måndag? Mikroskopiska om jag får säga själv.... Men vad skulle man då gå loss på OM man skulle bli den lyckliga? Hmm, eftersom jag bakar mycket skulle jag investera i en ny spis med dubbelugn, en ny soffa till vardagsrummet och sen skulle det nog bli ny mobil och digitalkamera och OM det skulle bli pengar över skulle jag kosta på barnen en massa kläder utan att behöva tänka på prislappen! Vore det några kronor över skulle jag köpa en kryssning till mig och Pär. Barnvakt lär väl kanske lösa sig.....?
Vad skulle NI köpa för 50 000:- om ni vann Drömchansen?

/Hulda

1 kommentar:

MammaKarin sa...

Jag ska anta utmaningen av dig och skriva om drömchansen på min blogg. Men som sagt chanserna att vinna är microskopiska.