tisdag 14 oktober 2008

Sååå trött...

Idag var det jobbigt att kliva upp. Men ändå var jag inte uppe så sent igår. Tittade på Färjan, CSI och rundade av med Magnus Betnér. Vilken grym människa! Igår så var han ut på nån ö i Stockholms skärgård och ståuppade för MUF, en samling kotlettfrisyrer och Blondinbella-wannabees som satt i en grässlänt och försökte fatta om han var rolig.

Längtar verkligen efter mina två dagars ledighet nu. Det känns som om dom är välbehövliga. Men igår var det så fruktansvärt lugnt på jobbet så man blev lite rastlös. Hela Sverige stannar av pga älgjakten.

Nej nu ska jag trotsa alla bank-kriser i världen och gå in på HM och kolla in lite strumpor och sånt till barnen. Trots att jag inte har mer än 23:- på kontot, men det löser väl sig innan grejerna kommer.....Är även sugen på att handla lite mer grejer på Panduro. Blev så nöjd med det jag fick förra veckan så jag vill komplettera lite.

/Hulda

Inga kommentarer: