lördag 18 april 2009

Strålande dag!

Vaknade för en stund sedan och tittar ut på en klarblå himmel! Kan det bli bättre? Känner att det enda jag vill göra idag är att sitta i en solstol på altanen och bara njuta. Jag har definitivt ingen lust att städa garaget! Men...man måste väl!

Känner mig väldigt tillfreds med livet just nu. Men ge mig ett par timmar så har det nog gått över!!!
Jag har tre (ganska) välartade barn, en make jag älskar så mycket, ett jobb jag trivs med (ganska bra i dessa dagar), ett (någorlunda) hus...
Det jag saknar är vänner. Jag har EN som jag litar på, men det är en sporadisk kontakt. Eller ja, jag träffar ju h-n stort sett varje dag, men det är ju inte så att vi umgås över kopp java och snackar skit direkt! Men jag vet att det jag säger till h-n sägs i förtroende och det stannar där. Sådana vänner växer inte på träd!

För att bli lite mindre allvarlig: vad vill ni läsa om i bloggen? Funderade på om man ska nischa bloggen åt nåt håll, eller om man ska fortsätta svamla om allt och ingenting?! Kom gärna med förslag! Vill ni läsa om mat, bakning, (obefintligt) mode, barnuppfostran, husmorstips, drinktips, resetips eller vill ni fortsätta läsa om vårt vardagliga dravel?
Lämna gärna en kommentar är Ni snäll!? Som det känns nu så skriver man mest för skrivandets skull! Det blir bara bokstäver i cybervärlden....

/Hulda

3 kommentarer:

Mia sa...

Tjaba.
Jag tycker du ska fortsätta skriva om ditt och datt. Roligare att läsa när man inte vet vad som väntar än om det är nischat och blir samma hela tiden.
Men det är min åsikt. Givetvis ska du skriva det som känns bäst för dig.
Ha en underbar helg.
Kram

lhoof sa...

Hej hej!
Kul att du hälsar på hos mig!
Vi mår bara bra och ja, jäklar vad fort det går. Och ja, vilken härlig tid Tuva är i nu, det är så häftigt hur snabbt allt händer och hur mycket hon utvecklas!
Otroligt att du hunnit med tre barn!! =) Måste va häftigt!
Hoppas ni mår bra och har en härlig helg!
Kram

Wollarth sa...

Tjena!
Jag tycker att du ska skriva lite recept också du som donar så mycket!
Ha de bra!