måndag 20 april 2009

Hittade motivationen!

Jag lyckades! Jag grävde djupt inom mig och lyckades hitta motivationen igår! Bara jag hittat den så blev det mycket gjort. Satt framför TVn igår kväll och kände mig väldigt nöjd med mig själv *klappar mig själv på axeln*!

Jag:
-tog reda på tvättberget och fick in allt i garderoberna
-städade ur en byrålåda i Pärs byrå (bebissakerna som säljes nedan)
-städade ur en garderob, och resultatet blev två sopsäckar med gardiner och diverse udda badlakan och påslakan
- var upp till Bollnäs med familjen och handlade, var på Jysk, Elgiganten, Karlsson och Dollar
-lagade riktig mat, potatisgratäng med grillad fläskfilé och grillade grönsaker (vi brukar alltid fuska på söndagar annars!)
-hann vara social med pappa som kom på besök

Känns skönt att man fick lite gjort igår i alla fall! Men ikväll tar jag det lugnt tror jag, ska inte ens baka ikväll...bara köra en tvättmaskin...

Smurfen och jag var på Lidl efter jobbet, handlade lite läsk och vatten och började bunkra med godis till hennes kalas. Och sen var vi faktiskt på Max och åt. Men jag gillar inte Max nåt vidare, kanske det har att göra med det "fantastiska" bemötandet man fått några gånger. Men vill Smurfen äta där så får man väl vika sig, fast jag gillar Sibylla bättre ;)

/Hulda

Inga kommentarer: