lördag 25 april 2009

Blir nog en bra dag!

Jag har stora förhoppningar på den här dagen!
Kan man få annat när man vaknar och vädret visar sig från sin allra bästa sida?! Trots att man inte sov så länge idag så känner man sig ändå pigg bara för att solen skiner. Har lite planer för dagen, men inga jobbiga saker, bara roliga saker. I alla fall för mig, jag vet inte hur road Pär är av att jag tänker släpa med honom till Alfta. Jag ska på Ekmans, eftersom jag fick presentkort där när jag fyllde år så måste jag väl dit!

Sen så blir det väl en sväng på stan för det har jag lovat Smurfen, eftersom hon fick en peng av farfar igår. Kanske det blir en storhandling också, vi får se om andan faller på. Och ikväll har vi bus på gång som jag inte kan berätta om! Jag kan väl säga så mycket som: "Surprise!!!".

Nej, nu ska jag försöka få på mig lite kläder så man kanske kommer iväg nån gång!
Ha en helt underbar dag!

/Hulda

1 kommentar:

Mammanna sa...

JA!!!

Vi har funderat på att köpa en så själv klart vill vi det, då blir han överlycklig han älskar att åka kana =)