söndag 26 april 2009

Det BLEV en bra dag igår!

Som sagt, jag och Smurfen for ju iväg igår förmiddag mot Alfta, för att utnyttja presentkortet på Ekmans. Och jag kan säga, att jag har nu en ny favoritaffär! Det fanns hur mycket som helst där. Hade jag haft ett presentkort till så hade jag kunnat spenderat det också!
Hur som helst, det blev en hushållsvåg, en kaksprits, ett vanligt spritskit, två blockljus och en provnål.
Sen for vi tillbaka till Bollnäs för att möta upp Pär och gå ett varv på stan. Gick in på Eurosko (f.d Berglunds) och hittade ett par gympadojjor, och när jag skulle betala kom jag på att jag hade ett fullt stämpelkort som jag inte utnyttjat än. Så vips var var vi nere i halva priset!
In på Lindex för att leta leggings åt mig men jag hittade inga så då gled man över till barnavdelningen för att kolla efter leggings till Smurfen. Hittade ett par för 80- och lite annat krafs. När jag stod i kön och skulle betala så hade dom ett ställ vid kassan med leggings och strumpor, och då hittade jag tre leggings för 20- styck. Bort med det dyra paret och så hade jag tre par istället för ett! Och billigare dessutom!
Alltså, ibland har man bara en sån där bra dag! Jag var jättenöjd med gårdagens shopping!
Och när jag skulle åka och hämta Tom inför kvällens bravader så var jag in på ICA i Kilahoppsan och hämtade ett paket från HM med en massa kläder jag beställt. Och allt satt kanonbra! Helt otroligt! Det brukar ju alltid vara nåt som inte passar, men allt jag beställt satt helt perfekt! SÅÅÅ NÖJD MED GÅRDAGEN!
/Hulda

Inga kommentarer: