tisdag 12 maj 2009

Strykning nr 1!

Idag har det varit "en sån där" dag på jobbet! Förmiddagen var hur härlig som helst, men efter lunch! PANG! Då kom allting tror jag... Har skrivit fraktsedlar för glatta livet, letat gods, kodat och svarat i telefonen. När Gävle-bilen for var både jag och kollegan helt färdig! Vad trött jag blev efter den anstormningen!!!

Hem ikväll och laga mat och sen blev det en kladdkaka bakad. Fick vänta på att den skulle bli färdig, sen for jag ner till Kilahoppsan och hämtade ett paket med kalasgrejer till fredagens halabaloo! När jag kom hem svidade jag om och drog ut i garaget. Nu har mitt bord fått första strykningen! Ser väl sådär ut just nu, men med lite fler omgångar färg så kanske.....? Jag hoppas verkligen SÅÅÅ att det ska bli bra! Den som lever får se...

Imorgon kväll blir det väl lite bakning tror jag. Jag antar att släkten ska komma på torsdag och fira Smurf, eller jag hoppas det i alla fall. Fredag är det ju kalas och på lördag tänkte min mamma komma och hon vill ju inte träffa några andra så vi måste väl försöka göra henne till viljes, morr!

Nej, nu ska jag få in ungarna så att dom får börja göra kväller. Sen blir det Desperate Housewives och Hells Kitchen. Verkade bli ett innehållsrikt avsnitt av DH ikväll enligt vad trailern visade så...

/Hulda

Inga kommentarer: