fredag 8 maj 2009

Fredag till sist!

Veckan har mot alla odds varit lång! Det har varit full trottel på jobbet hela veckan, med undantag för måndagen och sista timmen idag. Mycket konstiga frågor, letande efter gods och prisförfrågningar...suck!

Idag åkte jag hemifrån 7.30 och kom hem 20.15! Och varför?
Jo, jag jobbade till halv fem och sen skulle Smurfen på skoldisco 18 så då passade vi på att käka på Symfoni och dra ett snabbt race på stan innan hon skulle parta loss! Discot skulle sluta runt 20 så då har jag varit på Dollar, Karlsson, Mobackes, Hemköp , solat och pratat med Erik vid skolan ett tag innan jag fick hämta Tilde. Snacka om att det var skönt att få komma hem strax efter 20!

Messade lite med min (enda) vän när jag väntade på Smurfen så h*n kom förbi på en kopp kaffe när vi kom hem! Jag tog ett glas vin och h*n drack kaffe, eftersom det var ju inte jag som skulle köra bil härifrån. Tack för lite vuxet sällskap en stund!

Har kommit ett steg längre gällande mina planer med pelarbordet; jag har köpt penslar! Letade färg och sandpapper på både Dollar och Karlsson, men icke då! Ett fall för morgondagen på Rusta kanske? Vi ska ju upp till stan en sväng på eftermiddan eftersom Pär ska på Bilmetro, så då får väl jag och Smurf stanna uppe på Framnäs en stund...

Det var lite dåligt med gensvar på min fråga angående fotovägg så jag lägger dom planerna på is en stund...

/Hulda

Inga kommentarer: