fredag 29 maj 2009

Fredag!

Nu så är det helg igen!
Det är så grymt skönt, så efterlängtat, så befriande att vara ledig...

Inte för att jag vantrivs på jobbet, tvärtom! Men det här är en helg jag ser fram emot, fråga mig inte varför! Ska ju inte göra nåt särskilt egentligen, så jag vet inte varför jag ser fram emot helgen...

Ja, just nu sitter Falo här och dricker kaffe med Pär, tjejerna är ute och fångar humlor och Erik har jag lånat ut till Tom ikväll! Var ut på lite shopping innan jag for hem, så det blev lite mer grejer till mitt projekt i vardagsrummet. Sen får ni se resultatet en annan gång! Tyvärr har jag missat att fota ett "före-kort" på kaoset... Nu börjar jag bli ganska nöjd, och till och med Pär tycker att det är mysigt där inne nu.

Nej, nu ska jag vara lite social jag med.

/Hulda

Inga kommentarer: