torsdag 7 maj 2009

Fix idé!?

Varför gör man inget så där lite lagom? Därför att ska det va, så ska det va!

Började fundera lite lätt i helgen på förändringar i hemmet, och tänkte att med små förändringar så kan man göra stort intryck. Och vad gör man? Ikväll har jag städat "bokhyllan" i vardagsrummet. Slängt en massa bråte, packat undan större delen av VHS-filmerna (barnfilmerna kvar), dammat och grejat. Funderar drastiskt på att ta en låda med CD-skivor också i bara farten! Nu ska skiten upp till pappa och magasineras! Har ett pelarbord i furu i vardagsrummet, som jag starkt funderar på att slipa och måla vitt. Men jag känner ju mig själv: börjar jag med nåt så ska det helst vara klart nyss!

Ni som varit hem till oss och vet hur det ser ut:
En fotovägg i hallen (mot sovrummet), skulle det passa tror ni?

/Hulda

Inga kommentarer: