måndag 11 maj 2009

Senaste dagarna!

Ja, igår var det inte folkvandring här och vi var piggare så det blev lite mer gjort då.
Hängde tvätt, grillade kalkonfilé, visserligen inne eftersom det blåste storm vid utegrillen och sen bestämde vi oss för att göra en liten roadtrip. Vi for till Söderhamn! Mysigt! Gick runt lite på E-center, storhandlade, käkade på Donken och sprang ihop med både Larsa och Fredin. Trevlig eftermiddag...

När vi kom hem så skruvade Pär bort allt och då menar jag ALLT på bakluckan på Passaten, eftersom den skulle in på lackering (tak och baklucka) idag. Suck.... Sen så for vi bort till Böle en sväng och kollade läget där.
Väl hemma igen var det TV-time och när Smurfen lagt sig så dukade vi fram lite dip och snacks och kollade på "Madagaskar 2". Bra film! Sen var det inte så mycket kvar av kvällen så det var bara att titta på kudden.

Idag har vi jobbat, Pär har varit iväg en sväng med Wärn och jag och Smurf har varit i garaget. Jag har slipat pelarbordet och Smurfen har stått för glada tillrop! I morgon kväll ska jag försöka mig på att börja måla det så vi får väl se hur det blir. Det kanske blir grillved också innan jag är färdig! Man har ju en vision i huvudet av hur det färdiga resultatet ska se ut, men sen om det verkligen ser ut så i slutänden, det vete fan! Vi får väl se om det blir några "före och efter-bilder"!

Godnatt på Er alla!

/Hulda

Inga kommentarer: