onsdag 27 maj 2009

Dags igen!

Snart läge att åka och jobba igen, bara slänga in en snabb uppdatering. Inte för att det hänt nåt särskilt direkt.

Söndagen bjöd på kanonväder, så det blev sådd i växthuset, planering av matsedel och handlingslista ute i det gröna. Men var ju även tvungen att vara lite inne också, för matlagning, tvätt, städning och sånt som man inte kan göra ute.
Var en bra dag, och vi fick mycket gjort.

Måndag kväll blev det storhandling och inte mycket mer gjort.

Och igår tog jag reda på tvätt och åkte faktiskt iväg och solade. DET var skönt! Hann nog inte ligga en minut heller så sov jag...

Det händer väl inte speciellt mycket den här veckan. Kanske blir en sväng på marknaden i helgen. Annars väntar jag bara på mina paket från Ellos och Clas Ohlsson. Jag vill sy mina gardiner och röja bland mina DVD´s! Det kanske blir tid till det i helgen också, om paketen kommer före vill säga...

/Hulda

Inga kommentarer: