lördag 2 maj 2009

Mysig dag!

Hade en jättetrevlig dag igår. Sprang runt och fotade lite och provade lite roliga funktioner på kameran som jag fick när fyllde år. Nu är det vår!
I morse när jag vaknade strax före 10 (sovmorgon, härligt!) så var hela familjen vaken, Pär hade tvättat bilarna och skiftat däck på Golfen... så vad har jag gjort idag då? Svar: inte mycket! Vi gick ner till grannarna och fikade och snackade lite skit, hem och åt lite lunch, hoppade in i bilen och for till Kilahoppsan för en liten stödhandling och sen åkte vi hem till Lars och hem till Anders. Sen for vi hem och blev totalt rastlösa så vi så vi satte oss i en varsin solstol på altan och helt plötsligt blev vi apatiska! Vilken inverkan solen har! Man blir helt slö och likgiltig när man har nyttjat den hela dagen...
Vi hade jättekul igår, tack Tommy och Mickis! Lite synd att vi inte kom ner och kollade när ni duttade fjäderbollar bara... Hoppas det gick bra för er!
I morgon är det söndag igen och snart dags för en arbetsvecka igen. Men det blir nog bra! Eftersom jag trivs med nya jobbet så är det nog ingen konst att få veckan att gå!
/Hulda

1 kommentar:

mia sa...

Han glömde tvätta min bil... ;)