lördag 23 maj 2009

Lördag!

Så var det helg igen! Snacka om att man satt av tiden på jobbet igår. Ringde det 10 gånger på 4 timmar så var det bra...

Och vad händer idag då? Tja, vet inte riktigt. Ska väl upp på stan i alla fall, eftersom Smurf har presentkort på BF som brinner! Ska väl se om man kan få henne att investera i ett par avslutningsskor...så slipper jag!

Ikväll blir det väl grillning antar jag! Har ju tagit fram fläskkarré och lagt i marinad åtminstone, majskolvarna ligger på upptining och en potatisgratäng ska åstadkommas! Sen får vi väl se vad i övrigt som händer i afton....

Jag gjorde ju veckans fynd igår i alla fall! Hade tittat i Ellos katalogen efter gardiner, och lyckats hitta både längder och kappa till vardagsrummet. Och döm om min stora lycka när jag skulle beställa på nätet igår förmiddag! Bägge grejerna fanns på rea!!!! Istället för att betala 400- så skulle hela kalaset kosta 170-! För 2 längder och 5 meter kappa!!! Ibland har man tur som en tok!

Trevlig helg på Er alla!

/Hulda

Inga kommentarer: