lördag 21 mars 2009

Lördagsmorgon!

Jaha, uppe med tuppen fast det är lördag. Vaknade före klockan 7 och kunde inte somna om. Det var väl lika bra att kliva upp då. Det är visst inte bara jag i familjen som lider av samma sak idag eftersom hela familjen är uppe redan! Före 8 en lördag!?

Snart kan man börja göra sig i ordning för resan idag. Hoppas bara på uppehållsväder. Det blir så trökigt om det regnar, både här hemma och i Uppsala. Det behöver inte vara kanonväder bara det inte regnar är jag nöjd. Synd på plusgraderna här hemma för Pär och barnen hade planer på att åka skoter idag, och det är ju så dåligt med snö på vissa ställen efter denna veckas slaskande! Ändå så är det ju kallare nu på morgonen än vad det var igår kväll när jag gick och la mig...

Och Magnus Samuelsson gick till final i Lets dance! Vilken grej! Men där tror jag att Laila blir en för svår nöt att knäcka. Vem tror ni vinner Lets dance i år?

Och till nästa fråga; Vem tror ni vinner bandyfinalen, Edsbyn eller Västerås?

Hoppas att alla ni får en helt underbar helg!

/Hulda

Inga kommentarer: