tisdag 17 mars 2009

Eeeehhhh.....

.........har väl ingenting särskilt att skriva om men får väl försöka plita ner några rader i alla fall.

Kan väl inte påstå att det hänt en hel massa de sista dagarna, och inte har det blivit så mycket gjort heller!

På söndagen var det ju kanonväder och vad gjorde vi då? Absolut ingenting!!! Vi var inte ute en minut på hela dan, vi var så j-a less över att skotern gått sönder, IGEN, så vi blev vrånga och var inne bara. Jag gjorde en Lasagne till måndagens middag och tvättade lite, annars blev det inte ett vettigt handtag gjort. På kvällen blev vi i alla fall bjudna till svärmor och svärfar på mat. Det blev hämtmat, från Kina! MMMMMMMMMMM, så gott!

Igår var det ju måndag, vilket innebär jobb igen. På kvällen tog jag reda på tvätt och körde en maskin till. Sen satt jag och svor en stund framför datan, för vår laptop och min nya kamera verkar inte tycka om varann! Det gick fan inte att lägga upp bilder på bloggen... Gjorde ett nytt försök ikväll, och efter många svordomar, installation av det jäkla kameraprogrammet så gick det, men det tar fortfarande jättelång tid innan bilden kommer in!

Ikväll har jag bakat Kladdkaka och Tigerkaka. Sen blir det nog soffan framför TVn resten av kvällen. Och det blir ingen bandyfinal för min del... ssuucckk! Pappas jobb hade egen buss och då tänkte jag att det skulle vara lämpligt (läs:billigare) att åka med den men den var full! Så full att till och med guidestolen var bokad! Så det blir till att titta på TVn på lördag....

/Hulda

Inga kommentarer: