fredag 20 mars 2009

FREDAG!

Japp, nu är det fredag och helg igen!
Har ikväll stressat som en tok. Efter jobbet iväg och handla på Kvantum, och lyckades parkera och köra därifrån utan incidenter. Men satan så mycket folk! Efter 16 en fredag med pension och barnbidrag ska man nog inte handla. Och det säger jag varenda gång jag gör det......
Hem, göra pizzadeg och greja, baka pizzan, äta och NU! är det lite lugnt en stund.

Ikväll blir det Lets dance, nån öl, lite godis å snacks och sen är det bara att ladda för morgondagen! Ser verkligen fram emot det. Har även hunnit göra matsäcksmackor åt mig och pappa för färden. Känner mig lite taskig som lämnar Pär hemma med barnen alldeles ensam....hela dagen.....

Idag har det varit en flokig dag på jobbet. Fredagar brukar vara hur lugna som helst, med nästan ingenting att göra efter 13, men idag! Det ringde och ringde och ringde.... Det var hur mycket som helst att göra ett tag!

Nu ska jag sätta mig och kolla i Panduro och kolla efter vad jag ska beställa för grejer. Och bara slappa en stund!

/Hulda

Inga kommentarer: