måndag 9 mars 2009

En skum dag!

Vaknade i morse och kände mig inte alls alert. Fast jag gick och la mig direkt efter Beck igår, och sov en stund på eftermiddagen igår, så kände jag mig hur trött som helst. Tung i kroppen, "spykänsla" i halsen och hade nog en släng av feber också. Var varm i alla fall. Åkte till jobbet, för det går ju bättre att jobba nu när man inte har ett fysiskt jobb och känner sig hängig. Fick efter en stund en rent ut sagt överjävlig huvudvärk! Och jag som inte brukar ha ont i huvet.... Tvingade i mig en Treo (smakar pyton) eftersom det var det enda vi hade, och huvet blev bättre men kroppen kändes inte 100.

Har haft en känsla i kroppen som jag inte riktigt vet hur man ska beskriva. Det har varit som "bomull" i kroppen, om ni förstår vad jag menar?! Nåja, dagen tog slut i alla fall, Smurfen kom med Pär när han skulle åka och jobba och vi åkte faktiskt till Max och åt. Jag bara orkade inte laga mat! Men det får jag igen nu, för nu kokar jag makaroner och skink-ostsås eftersom jag måste ha matlåda imorrn!!! Jag har tvingat mig att hänga en maskin med tvätt, men jag tar inte reda på den jag plockade ur torkskåpet. Har även andra grejer jag borde göra, men ärligt talat:
DET SKITER JAG I!!!!

/Hulda

Inga kommentarer: