söndag 22 februari 2009

Slut på helgen....

Ja så var det dags att avrunda helgen. Lika som veckorna så går även helgerna fort!

Igår var det ju meningen att vi skulle ut på skotertur, men det tyckte ju inte skotern så vi for upp och gjorde stan istället. Barnen hade presentkort kvar som dom fick i julklapp, och även jag, så det kostade ingenting att handla. Jag hittade ett linne och en kofta på Såfin som fick följa med mig hem. Sen ut på Prix och handla och hem. Det var skytteltrafik med folk hos oss hela dagen igår, som ville se haveriet i garaget. Tror inte det varit så mycket folk hos oss en vanlig dag nån gång. När vi fyller år och jularna bara....

Lagade riktig festmat till middag igår- pannkaka! Vi äter aldrig pannkaka, max tre gånger/år så det är verkligen festmat för oss! Gissa om att barnen var lyckliga?

Igår kväll blev det fulla stugan här. Hade bjudit hit Micke och A-C, Anders, Anna och barnen kom hit ändå på eget bevåg, Roger kom över. Så det var lite stimmigt här ett tag igår kväll! Det blev ganska sent inatt/tidigt imorse innan man la sig så dagen har varit lite seg.... Men roligt var det!

Nu ser jag fram emot nästa helg, för då ska jag, Pär och Smurfen följa med min pappa till Birsta på lite shopping. Ja det kanske inte blir så mycket shopping men vi får komma iväg och se nåt annat i alla fall.

Nej nu ska jag bänka mig i soffan och kolla på Beck!
Kram på Er!

/Hulda

Inga kommentarer: