fredag 6 februari 2009

Fredagsöl?

I morse var man på gymmet klockan 8 efter att ha skickat iväg ungar på skolbussen. Fixat skolväskor, frukt, skridskor, närvarolappar... ja dvs curlat mina barn!

Jävlar vad lätt det gick att träna idag,.. igen! Kanske det beror på mina skor, som jag inte har... jag får bara skavsår i mina träningsskor så jag tränar i Foppa-tofflor! Skojar du att man har spring i benen! Det går så j-a lätt! Jag vet inte vad det är med mig, det går så lätt...så enkelt.....

Dagen på jobbet har gått, ja lätt! Vi har haft, ja kul, kanske beroende på att det är fredag!

I kväll när man kom hem så möttes man av beskedet att man får främmande. Jaha, tänkte man då och kastade sig in i duschen. När man stod och blåste håret efter 5 minuter i en snabb dusch (lagom så man hann se Magnus i Lets Dance) så kommer Ronny och Pernilla. Surprise!!!!!! Ja det blev jättetrevligt, men Molly och My blev trötta så dom åkte hem för en stund sen. Dom fick med sig en sopsäck med tjejkläder efter Smurf och Tess så jag tror dom e nöjda.

I morrn vet jag inte vad som händer, vi får se. Det är ju en ledig helg så vad som helst kan hända!!!!

/Hulda

1 kommentar:

Mammanna sa...

Jag har utmanat dig!!!