torsdag 12 februari 2009

"MartinUrbanCeasarKalle!" dvs MUCK!
Eller ja vad man nu ska säga... Gick ut från kiosken ikväll, lämnade nyckeln och har tre dagar ledigt tills på måndag när man ska bli "kontorsråtta"!
Det var lite blandade känslor att gå därifrån. Dels kommer jag att sakna kollegorna och vissa kunder, dels nervositeten med att lämna ett jobb jag kan för ett jag inte har en susning om! Kommer jag att klara av nya jobbet med allt vad det innebär?
Kommer alla bli vansinning på mig om det blir nåt fel?
Kommer jag bli rastlös av att sitta och vara inne?
Kan jag lära mig eller är det "kör i vägg"?
Det är lite funderingar som snurrar just nu, men det är väl självklart när man ska göra något nytt. Man kan inte allt på en gång, man måste ju lära sig! Och jag hoppas att jag kommer att göra det.....

Jag avslutar med att säga: Ett stort TACK till alla mina kollegor på kiosken för den här tiden, och för den otroligt vackra blombuketten jag fick idag! Jag kommer sakna er.......

/Hulda

Inga kommentarer: