måndag 9 februari 2009

Lite på måfå bara.....

Ingenting speciellt att rapportera om. Det blir bara några rader om ingenting.

Igår, söndag, gjorde vi ingenting. Hade kusinerna här, och dom och våra barn var ute och byggde snökojan "from hell". Första gången på flera år jag sett en så stor snöhög att bygga koja av. Men så är det ju snö från vår gård och grannens som vi samlat till en och samma hög. Hoppas att minusgraderna håller i sig så inte kojan rasar ihop!!!

Eftersom min födelesedag inte ligger så långt bort i framtiden, så kan jag ge er lite tips på vad jag vill ha i paketen!
- Förlängt gymkort
- Nya träningsskor
- Nya snygga träningskläder
- Pengar
- Presentkort på nya vanliga kläder
- Ny digitalkamera
- En liten weekendresa
- Blomstercheckar
- 2009 års smurfar
Ja det var lite tips bara på vad man kan hitta på...

Nej nu ska jag nog ta och hoppa i säng med David Beckham ;)

/Hulda

Inga kommentarer: