fredag 7 november 2008

JÄVLA MAX!!!

Måste få spy ur mig lite om vad som hände ikväll när till Smurfen och jag skulle äta på MAX. Lite folk, kort kö, fick beställa snabbt, fick allt utom min hamburgare. Tilde skulle ha en box med nuggets och jag ett Max-mål med lökringar istället för strips. So far so good! Killen i kassan sa att han skulle komma ut med min burgare om två minuter. Vi satte oss, började äta och efter 10 minuter hade jag fortfarande inte fått min burgare och då var ju allt uppätet utom just den då.... Gick fram till kassan och påpekade för killen, lite lätt irriterat att "vart är min hamburgare du skulle komma ut med?". Då får han tummen ur, hämtar den utan så mycket som en blick eller en ursäkt! När jag satt mig vid bordet, tagit första tuggan så lägger jag demonstrativt ner burgaren på brickan eftersom den är kall! Jag blev så förbannad att jag kunde inte gå och påpeka det för killen för då har han nog blivit ganska så utskälld i och med irritationen som byggts upp! Vi reste oss upp, påpekade högt och tydligt att man vill nog ha varma hamburgare och så lämnade vi skiten och gick! Killen måste ha gått direkt från typ Gärdesskolan och dit och jobbat för mycket äldre kan han inte ha varit.
Det kommer att dröja innan jag äter på MAX igen och när jag väl gör det ska jag dubbelkolla så att det är gammal erfaren personal där. OK, fesljumma strips kan man väl ta men en burgare ska väl fan vara varm i alla fall!

/Hulda

Inga kommentarer: