tisdag 11 november 2008

Jobba.....

I dag så är det jobbardag igen. Men i dag bara sen så är det ledigt i två dagar. Ska bli sååå skönt!

Teresia är hemma från skolan i dag, ont i halsen. Men i dag är Pär hemma och vabbar så då får jag jobba. Har inte råd att vara hemma så här före jul...

Annars har det inte hänt så mycket. Har bara jobbat de senaste dagarna så det har inte blivit så mycket annat gjort. I går före jobbet så röjde jag i Teresias garderob, och det fanns mycket som var urväxt som Smurfen får ärva. Snart så är det ju jul så det gäller att göra plats för nytt!

Och i dag mina kära svägerskor, ska Pär få hämta paketet från Panduro. Så i kväll ska jag sortera grejerna när jag kommer hem så sen finns allt för avhämtning.

Nej, nu är det väl bara att ta tjuren vid hornen och börja göra sig i ordning för att knega i 10 timmar igen....suck..........

/Hulda

Inga kommentarer: