torsdag 30 juli 2009

Hemma en vända!

Ja eftersom vädret var kanon imorse så skyndade vi oss iväg till Playa del Mjölkbrinko för att hinna njuta av solen lite grann. Vi hann väl vara där i ca tre timmar innan solen försvann och behagade inte komma tillbaka! Fick ju i alla fall lite sol på oss, och lite frisk luft i lungorna.

Kom hem för en stund sedan, ska väl plocka lite här hemma och få på sig lite andra kläder och sen åka upp till Bollnäs. Har en ganska diger lista som ska inhandlas till lördagens firmafest! Ser fram emot att få avsluta semestern med lite kalas, men ser inte direkt fram emot att jobba igen. Inget fel på jobbet men nu har man hunnit få smak på ledighet och fått lite gjort här hemma så jag skulle gärna haft nån vecka till...

I morgon blir det väl till att ställa i ordning till festen, greja maten, lite roligheter, upp med partytält och sånt. Men jag börjar bli van detta! Det är tredje året jag gör det här så jag kan upplägget nu! Det enda jag inte kan styra är vädret så håll alla tummar ni kan för att vi får fint väder?!

/Hulda

Inga kommentarer: