torsdag 18 juni 2009

Vad har då hänt?

Ja vad har jag då gjort den här veckan?
Måndag kväll gick åt till att plantera blommor, tisdag kväll gick åt till att plantera blommor...
Onsdag åkte jag och Smurfen till Söderhamn efter jobbet för att handla. Hade tänkt hinna åka till Kappahl, men eftersom Smurfen var hungrig så började vi på Donken. Och där matvägrade hon! Så vi blev sittande en timme och sen var det försent för Kappahl...något irriterande! Så det blev bara ett varv genom Barnens hus, ÖB och mathandling på Coop. Var hemma igen kvart över åtta, så det blev en lång dag...

Idag åkte jag på stan efter jobbet. Smurfen var hos farmor och jag skulle inte hämta E och T förrän efter 18 så då blev det ett varv. Var på Lindex och hittade mycket snyggt men ekonomin tillät inte just nu. Gick ett varv på Åhléns och hittade sååå mycket jag vill ha! Inte kläder men mycket annat, filmer, skivor, inredning...Suck! Jag gav upp och gick och solade och tvärsomnade, så skönt! Upp på Granberg för att plocka upp barn, in i Böle för att hämta Smurf och fick mig lite mat. Sen hem och plocka och lägga i ordning en tårta till morgondagen.

I morgon får vi främmande på kvällen av världens bästa Tommy och Anneli. På dagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, det är sånt som visar sig. Vi får väl se hur vädret tänker vara?!

/Hulda

Inga kommentarer: