måndag 22 juni 2009

Arbete och gulligt besök!

Vi fick väldigt gulligt besök igår! En av katterna släpade hem en mus som var väldigt levande fortfarande. Dom är ju faktiskt väldigt söta!

Pärs "lilla" projekt igår! Han sågade ner hela häcken på baksidan. Den började bli lite för välvuxen och låg nästan över mitt växthus, så han tog helt sonika ner den totalt!
Mitt projekt igår var att bära ut alla blomkrukor och hänga upp amplar så nu är dom på plats i alla fall. Nu har jag i stort sett bara min jättegamla skottkärra kvar att plantera. Till lunch blev det våfflor för ett helt kompani och till middag blev det pizza (hämtad). Och på kvällskröken stod jag och bakade småkakor! Jättegoda blev dom! Lägger ut receptet i ett separat inlägg senare.

Har väldigt dålig fantasi vad gäller mat just nu men så här kommer början av veckan att se ut:
Måndag: Ris, kassler, stekt lök och beasås
Tisdag: Spaghetti och köttfärssås
Onsdag: Potatis och nåt med torsk i ugnen
Torsdag, fredag, lördag och söndag återkommer jag med!

/Hulda





Inga kommentarer: