lördag 31 maj 2008

2 snabba....

.....öl och jag är med i matchen.
Får höra av mannen runt 16.45 att han tagit dagens 1a öl så jag tänkte när jag kommer hem runt 19.30 ska jag ha en snabb bärsa. Mycket riktigt, svänger in på gården med bilen så serverar Tom..... Ordning och reda! Fick för övrigt höra att jag är en duktig tjej som inte öppnar dörren så fort jag stannat bilen utan väntar en stund, annars får jag ju allt grusdamm i bilen! Tjoho, nåt jag gör bra iaf!? Förutom att laga mat och baka?!

Annars kan jag säga att dagen varit för jävlig i holken! Mycket folk,varmt, skrikiga ungar och you name it! En jävla tur att vi varit tre stycken ett tag,annars har jag sagt upp mig med omedelbar verkan! Synd bara att hon inte var kvar mellan 17.00-18.30 för då brakade helvetet lös!!!!!! Varför kan folk inte vara hemma och grilla när det är fint väder? Eller fira studenter?
Har folk så dålig fantasi att man måste ner på korvmojjen på en lördag kväll?

Nej, nu ska jag dricka öl!!!!

/Hulda

Inga kommentarer: