onsdag 17 mars 2010

Helgen!




Ja, var ju som sagt till Söderhamn på Aquarena i lördags. Och ja, jag vet inte men jag blev lite besviken. Det var inte speciellt mycket man kunde göra som vuxen där, men alla ungar hade kul i alla fall. Och jag fick ju åtminstone motionera i x antal hundra meter! Skönt!! Men det gjorde ju ingen nytta när det blev ett besök på Donken efteråt.. hm...

Sen hem och kolla på bandy, på tv. Var sugen att åka upp på Åsen och kolla live men kände att det skulle nog bli lite kallt när solen försvann, så det blev soff-match istället. Nog så spännande!!

På kvällen var det ju Melodifestival för hela slanten, och jag blev inte klok på låtarna i år. Det har inte varit nån låt som sagt "wow" till mig, utan en ganska slätstruken massa bara.

Söndagen var en lite slö dag. Var ut på en promenad på förmiddagen, och bakade lite på kvällningen, annars blev det väl inget gjort direkt...men man måste få vara lat ibland!

/Tina

Inga kommentarer: