onsdag 31 mars 2010

Avbrott!

Var ju hemma i måndags och vabbade eftersom som Smurfen var så snorig. Gjorde väl inte speciellt mycket, tvättade och röjde badrummet och plockade lite i allmänhet. Teresia kom efter skolan och då skjutsade jag ut tjejerna till skolan, sen blev det en sväng till Luva och kolla på 2011´s Arctic. Nice! Kastade även ett öga på kläderna och blev sååå sugen på ett grått ställ med dödskallar på- väldigt jag!!! Blev tvungen att göra ett telefonsamtal och världens bästa pappa lånade mig pengar så jag kunde köpa det! Tack, tack, tusen tack pappa! Och det gjorde ju inte ont att det var 50 % på det heller....

På kvällen gjorde jag väl inget särskilt. T kom och hälsade på en sväng och bjöd på mat på kvällskröken, satt bra eftersom det bara blev korv med bröd på dan...

Tisdag blev det jobba igen, och blev bjuden på mat i Hårga eftersom jag skulle dit och hjälpa till och packa lite inför fjällresan. Oj jisses vad grejer det blir! Ändå har vi dragit ner på saker i år, nu när vi vet vad som finns där, men i alla fall... Är tacksam för att vi får låna en kåpvagn av Pös i år, så blir det lite lättare att packa. Och pappa är ju själv i sin bil så det finns ju lite utrymme i den bilen också!

Så vis av förra årets i stort sett obefintliga mobiltäckning, så kommer det bli ett avbrott i bloggandet. Inte för att det är så frekvent annars heller, men nu finns det en anledning i alla fall!

Så till Er alla:

GLAD PÅSK!!!

/Tina

Inga kommentarer: