måndag 31 augusti 2009

Nordic trophy, Mantorp 2009

Ja, bilderna kom i lite fel ordning men det bjuder jag på!
Bilden ovan är Riistimas "Hollywood-bil", med en massa kända ansikten på. Bl a Elvis, Jimi Hendrix, Alfred Hitchcock, Elton John, Marilyn Monroe m fl. Otroligt detaljerad men det blev nästan FÖR mycket!

Det här är "Bandidas". Ni vet filmen med Penelope Cruz och Salma Hayek som kvinnliga bankrånare i Vilda Västern? Den var läcker! Vi har sett så mycket snygga lastbilar i helgen. Har långt ifrån knäppt kort på alla, men på många i alla fall.


Här sitter vi utanför motellet innan vi åkte bort till Mantorp park och byter presenter med varann. Vi fick en hel massa choklad, tröjor, tändare, glas, snaps, schweizisk energidryck bl a. Dom fick tröja som vi tryckt upp, hjortronsylt, Ahlgrens bilar, polkagrisar, glas m.m.
Vi åkte hemåt på lördag eftermiddag och det var jag som körde. Ja, inte i Stockholm då för det fick Magnus göra och tur var väl det. Det tog oss en timme att hitta hotellet som Martin och Claudia skulle bo på. Mitt i smeten, på en lite bakgata som knappt syntes!


Men vi har haft så kul i helgen. På vägen hem när vi släppt av dom vid sitt hotell så satt vi och skrattade i bilen så vi fick ont i revbenen. Jag skrattade dessutom så att tårarna rann och det var svårt att köra... Det har kort och gott varit en kanonhelg!!! Jag har inte haft så här roligt på många, många år!!!

Tack till alla inblandade!!!


/Hulda




Inga kommentarer: