måndag 17 augusti 2009

Mitt projekt är färdigt!

Ja, här har vi då projektet jag jobbade med varje kväll förra veckan.
Tyvärr så glömde jag totalt bort att fota en "före-bild" innan jag skruvade ner skåpet, men ni som varit hos oss vet ju hur det sett ut. I furu, med diverse konstiga prydnadsattiraljer på. Men nu, sen jag var upp till Edsbyn igår och hittade lite gamla grejer efter farmor så måste jag säga att jag är väldigt nöjd.
Och det som kanske inte syns så bra på bilden är, att eftersom skåpet var helt obehandlat så har det torkat olika mycket och därför sög träet i sig färgen olika mycket. Så helt av sig själv fick skåpet ett nött utseende, lite "shabby chic"!
/Hulda

2 kommentarer:

MammaKarin sa...

Väggvitrinen blev snygg.

MammaKarin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.