måndag 31 augusti 2009

Hambologen 29 augusti!

Ja när vi kom hem från Mantorp på lördagen runt tjugo över 22, så packade vi ur bilen, svidade om lite, packade med oss några pilsner och tog en promenad bort till Hambologen där det var "ny-öppning"! Och tro det eller ej, men vi hade lika kul där!!! Träffade hur mycket fok som helst man kände, och som man trodde inte skulle vara där... Promenaden dit i sig är ett roligt kapitel i boken om den här helgen, men jag ska inte avslöja allt....
När det var slut och vi kämt en varsin burgare så började vi promenera hemåt, och efter en bit kom den käcka lilla farkost....
....Tommy och Mikaela i "bubblan" så då fick i skjuts hem. Vilken härlig bil, en "Herbie"!
Vi lyckades klämma in oss tre stycken i baksätet på den och brummade hemåt.
När vi kom hem så tog orken slut på Pär och Magnus. Det hade varit en hård helg tror jag. Dom gick in i TV-rummet och satt i soffan och surrade men helt plötsligt blev det tvärtyst! När jag gick in fick jag se detta:




Dom blev visst akut sömniga!
Jag bäddade på dom en varsin filt, röjde undan lite och gick och la mig i sängen!


Ett skönt slut på en härlig helg!

/Hulda




Inga kommentarer: