tisdag 1 juli 2008

Six days and counting.....

Nedräkningen är igång!! Sex dagar till semester! Helt f¤¤¤ing otroligt! Ni anar inte vad jag längtar. Inte för att jag ska göra något särskilt, men ändå!!! Tre veckor utan tider att passa, ingen minutiös planering eller måsten. Det enda jag måste göra är att ta det lugnt, njuta och ta dagen som den kommer. Känner jag mig själv så kommer jag att klättra på väggarna efter de första tre dagarna eftersom det inte händer något, men det är väl det som är semester?! Det blir väl mest lite städning, lite tvättning och lite matlagning på schemat, om mannen och grannen inte kommer på att det är just nu vi ska fixa vindskivorna hos oss och dom. Då lägger jag nog in mitt veto....men när ska vi annars hinna med det? Ja,ja det tar vi sen. Den dagen den sorgen!
Men det känns lite typiskt att man ska jobba in i det sista. Man ska väl jobba hela helgen, fram till 20.00 på söndag. Men sen åker jag hem och tar en semesteröl, mannen hakar nog också på eftersom han också börjar semestern på måndag!

Till Er alla där ute: Godnatt och sov gott!!!

/Hulda

Inga kommentarer: